neděle 23. dubna 2023

TŘI V KRUHU

 Horkotěžko jsem dočetla ženský román autorky Nadi Horákové Tři v kruhu a musím říct, že něco tak trapného, možná i hloupého jsem ještě nikdy nečetla. Pravdou je, že v roce 2000 ještě asi nebyla autorka tak "vypsaná", možná jsou její novější romány a detektivky lepší, nevím. Zatím nemám chuť si to ověřit. 

Zaráží mě, jak spisovatel může napsat např. otcovi, místo otci, zpáteční zrcátko, místo zpětné zrcátko, nebo že měl dotyčný inteligentní hlas.  
Opsala jsem tři věty, které se mi nezdály, kdybych chtěla vypsat vše, co mě upoutalo, psala bych asi ještě celý den.
Ženy, nadité své většinou plnoštíhlé postavy do černých šatů, dle diktátu módy, vypadaly jak na funuse.
Obřadně jí podal pět růžových poupat na dlouhých stopkách.
Po bitvě je každý králem.

z přebalu -
Psychologický román s detektivní zápletkou. Ovdovělá Mariana žije se svým nevlastním desetiletým synem v malém moravském městě. Cítí výčitky svědomí za tragickou smrt svého manžela Janka, protože si myslí, že k ní nevědomky přispěla i ona. Život jí plyne v únavném stereotypu až do chvíle, kdy ji navštíví její bývalý snoubenec Milan, kterého kvůli Jankovi opustila. Činorodý právník Milan je zděšený Marianiným psychickým stavem a začne pátrat v minulosti jejího zemřelého manžela, neboť tuší, že tam je klíč ke všem problémům.

Žádné komentáře:

Okomentovat