středa 12. dubna 2023

dnes dorůžova

 Ne, nevyspala jsem se do růžova, to v žádném případě. Z těch hrozných věcí, které tato vláda chystá není dobře asi nikomu. No a včera to už zase bylo zvyšování daní a tím pádem zdražení úplně všeho, pitnou vodou počínaje.

Rozkvétají hyacinty, dnes jsem vyfotila růžový. 

Rozkvétá i růžový koniklec. 

Dnes jsem sice někde zahlédla, že Fiala něco mumlal v tom smyslu,  že unikly nějaké informace, ale byl to prý jen "pracovní materiál", nebo něco podobného, nechce se mi to už hledat, ale tím se přece nic nemění, protože o tom zvedání daní na nejvyšší možnou sazbu přemýšlejí, kdyby ne, tak nemá co uniknout. Moc mě tím "pracovním materiálem" neuklidnil, spíš naopak. U téhle vlády totiž neplatí, co bylo řečeno včera, ani před týdnem, jako s tím zvyšováním věku pro odchod do důchodu. Jurečka řekl, že zvedat věk odchodu do důchodu nebude a už je to tady...

Žádné komentáře:

Okomentovat