středa 1. března 2023

úvaha o hmyzím prášku

 Tak jsem se dneska na PL dozvěděla od pana Vidláka, že rozemletý hmyz v potravinách není žádná zase až tak velká tragédie, neboť pan Vidlák jako mladý kluk hltal články o přežití. Je to prý levný zdroj bílkovin a pod. a takový brouk se snadněji uloví, než nějaké zvíře. Dál jsem to nestudovala, protože by hrozilo, že ze mne vylítne snídaně. 

Pokud jsou rozemletí sušení cvrčci a různé larvy pro pana Vidláka v pohodě, napadá mě jediné, jak by to asi do nás pan Vidlák valil,  pokud by se stal např. ministrem zemědělství.  Kdybychom prý věděli, co obsahuje takový drůbeží separát, to by bylo teprve něco! Máme si jeho projev na toto téma přijít poslechnout na demonstraci, kterou pořádá Rajchl.

Marně si zatím lámu hlavu, co se asi stalo, že pan Vidlák otočil v jednom momentu o 180° a začal tak urputně kopat za pana Babiše. Můžu jen spekulovat, ale dneska se už asi ani nesmí psát to, co si člověk myslí, ale každý si jistě dosadí něco, že to bylo něco, co asi opravdu stálo zato.  Podle mne není v pořádku ani složení takového separátu, ze kterého se pro ČR dělají uzeniny a masné výrobky, a zrovna tak nejsou v pořádku ani rozemletí červi, pokud jsou pro pana Vidláka v pořádku, tak ať se jimi on a jeho rodina krmí, vždyť proti gustu žádný dišputát..., říkávala moje babička.

Žádné komentáře:

Okomentovat