středa 22. března 2023

krokusy a sedmikrásky

 Nového u nás není nic, jen pozvolna mi rozkvétají některé kytičky na zahrádce, ale zároveň je v noci někdo/něco okusuje. Docela mě to štve, nejen že máme takové sucho, ale ještě se na nás valí škůdci.

Těchto krokusů jsem měla před třemi lety dvacet, loni už jich bylo mnohem míň a letos rozkvetly zatím jen dva. Nějaké nekvetoucí snad ještě rozkvetou, snad se taky nevytratí...

Včera jsem hrabala trávník a naváté listy podél plotu, které spadaly až během zimy z kroucené lísky. Chtěla jsem si dát listy na kompost, snad to byla nějaká předtucha, že jsem pár těch listů, které byly přehnuté rozbalila a prohlédla. Dobře jsem udělala, v těch listech totiž byly takové malé hnědé housenky, jen o trochu větší, než píďalky. Nacpala jsem je zatím do plastového pytle, a až nebude foukat, tak tyto listy spálím. Minulý rok jsem spadané listy nekontrolovala a možná je to důvod, proč mám na zahrádce všechny kvítky okousané a prodírkované.

Žádné komentáře:

Okomentovat