úterý 10. ledna 2023

postesknutí

 V posledních dnech to ani nejsem já, nepoznávám se.  Připadám si nervóznější, roztěkaná, nevyspalá. Nechápu, kde se u nás bere tolik hloupých lidí s krátkou pamětí, kteří skočí na každý Babišův, nebo Fialův špek. K tomu to šílené bláznění a ovlivňování voličů, pomalu se to nedá vydržet. Fiala, Pavel, Nerudová, a Babiš na nás vylézají už i z poštovní schránky. Včera k nám dorazila jakási Baišova smlouva a skončila okamžitě v krabici, kam ukládám papíry do sběru. Kdyby chtěl pan Babiš konat, konal by už v době, kdy byl premiérem. Když vidím, jak to koulí v EU Jourová, tak je mi z toho fyzicky až zle. No a pan Fiala nám taky sliboval, že za jeho vlády budeme na špičce evropských zemí,  a skutečně jsme se dostali na špičku, ale opačnou. Jsme na tom úplně nejhůř, čili na samém konci, co se týče zadlužení, drahých energií a potravin a ohlupování občanů.

Radost mi udělalo, že jsem konečně sehnala krásnou, voňavou slunečnici, která je opravdu ze sklizně 2022. K tomu byla ještě levnější, než ta, co jsem podvakrát koupila. Sice nebyla žluklá, ale toho prachu, rozsekaného bláta a nedozrálých semínek tam bylo podle mého odhadu skoro třetina. Musím tu nekvalitní slunečnici přesívat, vybírat klacíky, protože jinak to dělají ptáci na krmítku a spolu s klacíky vyhazují i semínka, která jsou v pořádku. Pod krmítkem se mi pak batolí ptáčci, kteří se na krmítko nedostanou, a tak se stává, že jsou snadnou kořistí pro kočky. 

Ta slunečnice, kterou mi před chvílí dovezl kurýr z Jižní Moravy ve chvíli provoněla celý pokojík. Je krásná, lesklá, čistá a voňavá jen s minimálním množstvím klacíků. Nakoupila jsem tentokrát u firmy KrmivaKomínek a jsem opravdu moc, moc spokojená! 

Žádné komentáře:

Okomentovat