středa 25. ledna 2023

elita radí, koho volit

 Včera jsem si zase po dlouhé době klikla na Blesk a nestačila jsem se divit umělcům, sportovcům, vědcům, zkrátka tzv. elitám národa, jak se hrdě hlásí k tomu, že budou volit pana generála Pavla. Byl mezi nimi můj oblíbenec herec Petr Štěpánek s manželkou Zlatou Adamovskou, Terka Brodská, Martin Dejdar, u kterého mě to fakt hodně překvapilo, protože většinou žije mimo ČR, naopak u Evy Holubové mě to nikterak nepřekvapilo, ta se tím, koho podporuje už několik let netají, stejně tak u Pana Mádla, nebo či Jitky Čvančarové a tak bych mohla pokračovat ještě hodně dlouho. Překvapil mě Plekanec s manželkou, nebo dřív na jedné provládní demonstraci pan Jiří Suchý, který chválí pětikoalici, toho jsem vždycky brala za rozumného.

Je třeba si uvědomit, že všichni tito lidé se mají víc, než jen dobře, nemusí počítat s každou korunou, jako pracující většina, invalidé, důchodci, či matky samoživitelky, které často nemají ani   na to, aby zaplatily dětem školní obědy, nebo nějaké zájmové kroužky. O obyčejné lidi ztratila elita národa zájem, a to není dobré, jednají jen ve svém vlastním zájmu.

Žádné komentáře:

Okomentovat