neděle 29. ledna 2023

dva osobní poznatky z druhého kola voleb

 Ještě včera jsem byla plná nadějí. Volili jsme i v druhém kole, k volbám jsme pro jistotu šli až v sobotu. Mám k tomu druhému volebnímu kolu dva osobní poznatky. Ten první je, že jsme potkali v ulici známou. Pozdravila jsem, prohodila pár vět a ona se ptala, jestli jdeme taky k volbám. Přikývla jsem, známá se podivila a říkala, že by sama od sebe ani volit nešla, ale děti nedají pokoj, chtějí osobně dohlédnout, aby rodiče a prarodiče volili pana generála Pavla. 

Druhý poznatek přímo z volební síně, po uložení volebního lístku a vhození do urny jsem ten zbylý lístek u koše přetrhla a jakýsi uhrovitý mladíček se ozval, že není třeba zbylé lístky trhat. Nejprve jsem nechápala, proč si toho všímal a proč mi to říkal. Pochopila jsem až cestou domů...

Třetí poznatek není z mé hlavy, ale proslýchá se, že  sčítání hlasů prováděla nějaká americká firma, a to bez výběrového řízení? Zřejmě nemáme nějakou naši českou firmu na to sčítání? No hlavně že už novináři za čtvrt hodiny po začátku sčítání věděli, že vyhraje Pavel!  Pravdou je, že jsem se snažila ten výrok vyvrátit, protože mi přijde absurdní, že bychom neměli českou firmu na sčítání dat, ale i když hledám, jak hledám už druhý den, žádné informace, která firma výsledky prezidentských  voleb zpracovala na internetu najít nejdou, nebo to teda asi neumím. 

Žádné komentáře:

Okomentovat