čtvrtek 10. listopadu 2022

mandarinky z Penny

Dneska manžel dovezl mandarinky z Penny marketu, byly v lísce - 2,5kg. Po uklizení nákupu jsem sundala z lísky síťku a začala jsem mandarinky kontrolovat. Hned první se mi nezdála a když jsem ji vyndávala, projel mi mandarinkou prst.


Nebyla však zkažená, plesnivá jen jedna. Napočítala jsem jich pět a dál už jsem je nepočítala a začala je rovnat zpátky do bedýnky a vrátili jsme je. Tohle  není první případ, vzpomínám, že se nám přesně tohle stalo několikrát, nejen s mandarinkami, ale i s broskvemi a jahodami. Manžel ovoce vizuálně přes tu síťku zkontroloval, a ta plíseň vidět nebyla, jen si bohužel v tom chaosu u pokladny nevšiml, že cosi z bedýnky vytéká.. 👎😕

Nedávno jsme jim naletěli  s bramborama, byly příšerné. Dneska jsem si na to vzpomněla, když jsem na YouTube sledovala německé recepty z brambor, viděla jsem, jak je ty ženy loupaly brambory a házely do hrnce, ani jeden brambor na sobě neměl ty černě, nebo šedavé skvrny co se objevují pomalu na každém bramboru koupeném v německých supermarketech. 

Že jim není hanba! Ono zřejmě nestačí, že pro ČR vyrábějí nekvalitní a dražší potraviny. Nezajímají se o to, jak nízké mají oproti nim čeští občané mzdy a důchody. Neberou v potaz, že mají od nás elektřinu takřka za hubičku a my, jako výrobci jí draze platíme. Jim to zkrátka nestačí! Oni nám do České republiky ještě s odpuštěním serou do lísek plesnivé kousky, čímž celý obsah znehodnotí. Takové mandarinky  nepatří ani na kompost, tak ať si je nechají a snědí, nebo zlikvidují si je sami!!

Žádné komentáře:

Okomentovat