úterý 22. listopadu 2022

krmíme ptáčky

 V pátek jsem si objednala přes internet slunečnici, údajně úplně čerstvou. Předchozí dva pytle černé slunečnice, které jsem koupila počátkem podzimu u nás v zahradních potřebách měla být taky čerstvá - letošní sklizeň. Přesto je to ta úplně nejhorší a dokonce plesnivá slunečnice, jakou jsem kdy koupila a rozhodně není letošní, ba není ani loňská. Reklamovat u nás nejde. Na papírovém pytli je nálepka, (Krmítko od firmy Forestina, Mnichov - Strakonice) a doba spotřeby je až do září 2024. Musela bych prý slunečnici poslat výrobci, ale já na to v současné době nemám, abych se handrkovala a platila zase drahé poštovné.

Tak jen doufám, že tentokrát bude slunečnice v pořádku, vypsala jsem do okénka pro prodejce vzkaz, jestli je slunečnice opravdu letošní a paní mi včera ráno volala a potvrdila čerstvost.

Tady je vidět, jak míváme obsazené krmítko. 💓

Žádné komentáře:

Okomentovat