středa 16. listopadu 2022

deprese

 V poslední době se začínám propadat do opravdu těžkých depresí. Nejhorší je, že se to stále prohlubuje a není vidět žádná naděje na zlepšení. Léky brát nechci, brala jsem je za vlády ODS několik let a jediný efekt byl, že jsem přibírala na váze a ztrácela pojem o realitě.

Co jsem tak slyšela od známé, je na tom stejně a bojí se o tom s někým mluvit. Já se nebojím, ale kdopak ví, kdy se to proti mně obrátí, dneska se lidem moc nedá věřit. K tomu ta příšerná mlha, už čtvrtý den není pomalu vidět na krok a zimu máme doma pomalu jak v morně.

Krásenky už jsem musela zlikvidovat, jediné, co mi na zahrádce kvete je žlutá třapatka Rudbeckia a hledíky.  Tohle jsou poslední fotky, když u nás ještě svítilo ☼


Na procházky neberu teď foťák, dušičková mlha je sice pěkná, ale nesmí trvat moc dlouho. Když k tomu ještě chybí sluníčko, tak není o co stát. No a když se vrátím do studeného domku, kde mi ani dva svetry nepomůžou, tak to stojí za starou belu. Zajímalo by mě, jak teploučko má doma navrhovatelka dvou svetrů...

Žádné komentáře:

Okomentovat