neděle 13. listopadu 2022

akční cibule z lidlu

 Po zkontrolování položek, a namarkovaných cen se po zaplacení u pokladny zdálo všechno v pořádku. Cibule byla krásně tvrdá, a tak jsem paragon odhodila do koše. Takhle vypadala akční cibule druhý den. 👎


Přijela k nám návštěva - dcera s rodinou a tak jsem chystala vepřovou pečeni, připravovala zelí a vařila domácí houskové knedlíky. Po oloupání první cibule a jejím rozkrojení na mě čekalo opět nemilé překvapení. Další cibuli jsem už napřed rozpůlila.  
Z kila jsem vyhodila tři velké cibule, což byla přesně polovina. Pouze jedna cibule měla v síťce u kořínků plesnivý kožíšek, kterého jsem si v supermarketu nevšimla. Ostatní se zdály být absolutně v pořádku. Z akční cibule - výhodné nabídky mi zůstaly tři kousky. Tentokrát to byla moje chyba, měla jsem si paragon schovat. Není to majlant, ale stejně mě to mrzelo, člověk aby byl dneska fakt jako ostříž...

Žádné komentáře:

Okomentovat