sobota 17. září 2022

pavučina

 Snímek pavučiny mám nachystaný na ploše už několik dnů, a pořád jsem se nedopracovala k tomu, Abych si ho dem uložila. 

Nového u nás není nic, stále ještě netopíme, ale dlouho se to asi vydržet už nedá. V tuhle chvíli je venku 8°C a domek hodně prochladl.

Před chvilkou jsme se vrátili z procházky, na zpáteční cestě jsme trošku zmokli, a prší ještě i v tuhle chvíli, z čehož mám radost. Napršel zatím necelý 1 mm. 

Jinak sleduju bedlivě dění vlády a jejich hloupé řeči, jako že pro nás dělají co je v jejich silách. Najednou se holedbají zastropováním cen energií, přitom ještě nedávno mleli cosi o tom, že zastropováním se vůbec nic nevyřeší. Jak jsem zjistila, pořád budeme mít i po tom jejich slavném zastropování  elektřinu 4x dražší, než například Slovensko. 

Radost mi udělal článek na parlamentkách, s předsedou strany PRO, s panem advokátem Jindřichem Rajchlem, který říká mimo jiné, že jim stoupají preference a v tuhle chvíli už by se dostali do sněmovny. 

Žádné komentáře:

Okomentovat