středa 14. září 2022

NEBEZPEČNÉ LŽI

Krásně nám zapršelo, a tak jsem měla čas na dočtení Nebezpečných lží. Je to sice kniha spíš pro dospívající mládež, já se do románu začetla a už jsem chtěla vědět, jak příběh dopadne. Autorka Becca Fitzpatricková se sice donekonečna opakovala v popisování hlavní mužské  postavy. Snad padesátkrát byly popsány Chetovy průzračně modré oči, tmavé, kudrnaté vlasy, líný úsměv a bezchybná svalnatá postava, ale co už, musela jsem se tím prokousat, když jsem se chtěla dopracovat k závěru.

z přebalu -
Napínavý příběh sedmnáctileté Stelly, která se ukrývá před svými pronásledovateli. Poté, co se stane svědkyní vraždy, je středoškolačka Stella Gordonová v zájmu své bezpečnosti poslána do Nebrasky, což se jí ani trochu nezamlouvá. Najednou je pro ni těžké být neustále ve střehu a brzy si musí poradit s opravdovou hrozbou. Její nepřátelé jsou blíž, než si myslí.

Žádné komentáře:

Okomentovat