sobota 20. srpna 2022

domeček na počasí

 Nedávno jsem viděla u známé domeček na počasí, náš český a moc se mi líbil. Kdysi jsem měla plastový domeček německé výroby a byl naprosto k ničemu. Známá říkala, že ten její funguje a protože by si měl udělat člověk v těchto dnech aspoň malou radost, tak jsem si ten stejný domeček objednala.


Docela jsem byla zvědavá, jestli ten můj domeček bude také tak spolehlivý, funkční. Po celou dobu byla vylezlá panenka, to souhlasilo, ale u nás doma se netrpělivě čekalo na změnu. Pár hodin před silným přívalovým deštěm začala panenka zalézat do domečku, asi hodinu pak byli oba, panenka i panáček na stejné úrovni a najednou nastala změna, panáček vylézal, ale pořád bylo slunečno a dusno. 

Déšť předpověděl náš domeček několik hodin dopředu a včera to bylo stejné. Odpoledne se panenka schovala,  navečer jí vystřídal partner a v noci mírně pršelo dnes prší od samého rána. Nepamatuji si, kdy jsme měli naposledy tak vydatný, dlouhotrvající déšť. Jsem šťastná jako blecha, že se příroda aspoň trochu vzpamatuje a konečně zmizí ty deprimující výstrahy před lesními požáry.


Žádné komentáře:

Okomentovat