středa 27. července 2022

syrský ibišek a slunečnice

 Ve vzduchu je už od včerejška cítit i vidět dým, podle meteorologů je za tím  požár v národním parku České Švýcarsko. Je mi z toho smutno, je mi přímo do pláče, modlím se, aby to hasiči zvládli ve zdraví. Někdo z ministerstva prý říkal, že dřevo napadené kůrovcem nehoří. Tady je vidět, jak jsou někteří politici neuvěřitelně hloupí. 

Zatím jsme stále na suchu, i když zataženo je tedy pěkně, ale vzhledem k tomu že stále dost fouká, tak z toho zase není nic. 

Začal kvést syrský ibišek, a včely jsou jak u vytržení. Připadají mi jako opilé tím pylem, klidně se mohu fotoaparátem přiblížit, ony to snad ani nevnímají 

Nejdřív jsem si myslela, že jsou snad mrtvé, obávala jsem se, jestli na ně ten ibiškový pyl nepůsobí nějak negativně, ale ne, po chvíli se vzpamatovaly a odletěly. 💕

A tady je ta slunečnice, která je v titulku. Zasadila jsem semínek spoustu, aby měli ptáčci co zobat, i ptáci si nějaká slunečnicová semínka vyseli, ale všechno to uschlo. Tahle jediná se měla trochu k světu, tak jsem jí začala zalévat. Vlevo u plotu mám zasazená fíkovník, tak při jednom zaliju i slunečnici. Přesto nemá na výšku snad ani metr.

Žádné komentáře:

Okomentovat