neděle 26. června 2022

nedělní procházka do polí

 Dočkali jsme se vydatnějšího deště, nachytali jsme si i nějakou dešťovku a k tomu to mírné ochlazení, co víc si člověk může přát.  V noci mě tak rozbolela noha, že se to pomalu nedalo vydržet. Tři hodiny jsem zírala místo spaní do stropu a pro změnu jsem si přála, aby ta bolest co nejdřív polevila. Nakonec to stejně musel vyřešit brufen. Dnes ráno, dokud ještě nebylo takové vedro jsme vyrazili na menší procházku a tentokrát jsem si přidala do ledvinky foťáček. Podél pole s ječmenem rostly bodláky a bylo tam docela živo. Z motýlů jsem viděla jen bělásky, ale o včely a čmeláčky taky nebyla nouze. Jen honit je po poli se mi nějak nechtělo.

Bohužel se mi nepodařilo zvěčnit ani jednoho čmeláčka, a ani jednu včelku, jen protivné škůdce - dřepčíky. I u nás na zahradě jich jsou snad tisíce. 👎

Žádné komentáře:

Okomentovat