úterý 14. června 2022

CHYŤ MĚ

 Další detektivní román Lisy Gardnerové mám přečtený, tentokrát byl pro mne děj víc chytlavý, a tak jsem brala knihu do ruky kdykoliv to šlo. Ten konec vzal rychlý spád, ale to dnes bývá dost časté u spousty knih. Jen to D.D. už mě nějak nebaví, když se objeví dvacetkrát na stránce. 😂

z přebalu -
Seržantku D. D. Warrenovou z bostonského detektivního oddělení hned tak něco nepřekvapí, Charlene Rosalind Carter Grantová ji však dokonale zaskočí: prosbou o vyšetření své vlastní vraždy – Charlene je přesvědčena, že ji někdo usiluje o život. Dva roky po sobě zemřely dvě její nejlepší kamarádky – obě 21. ledna, obě rukou neznámého vraha. Blíží se další 21. leden a Charlene počítá hodiny do své smrti. Ale rozhodně se nevzdá bez boje...

V D. D. však hlodá podezření: Je Charlene obětí, nebo pachatelkou dokonalých zločinů? A co ji spojuje s chladnokrevnými vraždami bostonských pedofilů, které vypadají, jako by si někdo vyřizoval účty?

Žádné komentáře:

Okomentovat