pátek 4. března 2022

my čekali jaro

 Včerejší beránky přinesly přece jen změnu počasí, místo jasného nebe nás dnes ráno čekala šedá obloha a kolem 7 hod. začalo poměrně hustě sněžit. Srážky vítám v každé podobě, a tak mám samozřejmě ze sněhu radost. Uzavřela jsem přívod dešťovky do kanalizace, a přistavila pod trubičku velký kbelík.  V tuhle chvíli mi do kbelíku začíná kapat vláha z tajícího sněhu. 

Takhle to vypadá na krmítku, přiletěli snad ptáčci i z nedalekého sadu. Je radost poslouchat to ptačí štěbetání. 

Zabloudila jsem na Novinky a jsem zděšená z přívalu nenávisti, která se mezi lidmi šíří. Včera  jsem ve schránce našla výzvu, abych pomohla pomáhat Ukrajině.  U nás nemáme z čeho pomáhat a peníze na nákup zbraní bych stejně neposlala, i kdybych měla. Stačí že Fialova vláda posílá na Ukrajinu každý den spoustu peněz a zbraní, zatímco pro občany České republiky neudělala ještě vůbec nic. Chtělo se mi té mladé paní napsat - kdo pomůže nám -, ale raději jsem nereagovala, stejně by nemělo cenu něco říkat člověku, který má jiný názor, než já...

Žádné komentáře:

Okomentovat