pátek 11. března 2022

jakýsi miniaturní ostrůvek naděje

 Ty dlouhotrvající mrazy, to je fakt už na nervy. Jako by nestačilo to, co se děje a o čem se nesmí už ani psát, pokud tedy máme jiný úhel pohledu, než vládní činitelé. 

Titulek byl smazán redakcí pro porušení Etického kodexu, si teď můžeme často přečíst u spousty komentářů na PL. Potom ale nechápu, proč ty samé PL poskytují prostor pro sprosté a urážlivé články řeporyjského starosty opsala jsem pouze název článku - Atomovku na Čechy, prospěla by. 200 tisíc mrtvých hned, psal Pavel Novotný. Jsme zlí na Ukrajince

Už téměř rok chodím každou středu poslouchat pana Josefa Skálu a pana Petra Bureše, jejich pravidelné streamy, (doufám, že to píšu správně) mi jsou doslova balzámem na duši a utvrzují mě v tom, že si předrevoluční  dění u nás pamatuji celkem dobře. Jejich sledovanost týden od týdne stoupá a já si všechny ty lidi představuju a mám radost, že nás je čím dál víc.


Přidávám pro lepší náladu fotku krokusů, nějak se mi pozvolna ze zahrádky vytrácejí, nejspíš i tím suchem, které tady u nás máme. Březen by měl být deštivější, díky němu by se měla zlepšit spodní voda, než vypukne teplé letní počasí. No zatím nám mráz a dnes už i poměrně silný vítr poslední zbytky vláhy vysušil..


Žádné komentáře:

Okomentovat