pondělí 14. února 2022

jasmín nahokvětý

 Tak už nám na zahrádce něco kvete. Teploty lítají nahoru a dolu, některým kytičkám to asi nevadí. Dnes jsem si všimla, jak napučené jsou dřevnaté pivoňky, začíná rašit i zimolez a kvést začínají sněženky a krásně žluté talovíny zimní, jen jsem je ještě nefotila, čekám, až se kvítky rozvinou do krásy.


Vyfotila jsem jasmín nahokvětý. Co si pamatuji, tak kvetl vždycky v dušičkové době, a já se s ním potkávala na Praze 6, cestou na řepský hřbitov, kde mám pochované rodiče a prarodiče.  I tenhle keřík mám tamodtud. Jednou jsem si cestou na hřbitov odlomila malou větvičku, která přelezla ze zahrady na chodník a lidé po ní šlapali. Větvičku jsem po příjezdu domů zapíchla do země, přikryla sklenicí a na jaře už byl jasmín uchycený a začínal růst. 💛

Žádné komentáře:

Okomentovat