středa 29. prosince 2021

zahradní dekorace

 Přežili jsme ve zdraví Vánoce, já teda ještě trochu pajdám, jak jsem si nedávno na procházce natloukla. Přibrala jsem skoro 2 kg,  asi i díky tomu, že jsem neměla kvůli oteklému koleni tolik pohybu, jako běžně mám. Snad to zase brzy shodím, hned po Novém roce na tom začnu pracovat. V neděli by konečně měli přijet naši mladí a tak počítám i s tím, že ještě něco přiberu a pak se na to hubnutí vrhnu. 

Včera, ani dnes jsme na procházce nebyli. Včera to klouzalo a dnes byly cesty zase rozbahněné, protože nejen, že roztál sníh, ale v noci i trošku pršelo. Snímky mám z minulého týdne. 


Mně se líbí tihle ptáčci, trošku už reziví, ale já se pokaždé u nich zastavím, když kráčím naší ulicí. Jsou vedle domu, kde bydlela moje kamarádka, která bohužel nedávno zemřela.

Jo a v čase lenošení jsem se učila háčkovat hvězdičky na stromek, ne pro nás, ale pro vnučku, která prohlásila, že se jí už skleněné ozdoby moc nelíbí. Takže pár hvězdiček jsem na ukázku uháčkovala a pokud se budou líbit, tak v tom budu pokračovat. Zatím jsem je ani nevyfotila, ale určitě je cvaknu, aby tady bylo také něco jiného...

Žádné komentáře:

Okomentovat