sobota 27. listopadu 2021

zima klepe na dveře

 První sněhové vločky se ukázaly už včera, ale nestálo to ani za řeč. I dnes cosi drobného pár minut poletovalo a okamžitě po dopadu zase mizelo. 

Na zítřek už máme ohlášenou sněhovou výstrahu. Na jedněch stránkách o počasí předpovídají 1,5 cm sněhu, na druhém webu  cca 3,5 mm. Podle Hydrometeorologického ústavu by to mělo být až 10 cm mokrého sněhu.

Tak nevím, jak to nakonec bude.


Co mě ale děsí je silný a nárazový vítr, který sedí v tabulce už víc jak týden. Když to bylo vzdálené, říkala jsem si, že se větrná předpověď ještě změní k lepšímu, ale ono to zůstává pořád na stejných dnech a ty se blíží. 

Vypadá to, že od úterka u nás bude hodně větrno a taky chladno. Já vím, zima už klepe na dveře, já bych proti ní nic neměla, jen ten mokrý sníh, který lámě větve stromů a silné nárazy větru nemusím, z toho mám strach.

Žádné komentáře:

Okomentovat