středa 24. listopadu 2021

VE STÍNECH

 Thriller z pera skotského spisovatele G.R. Hallidaye se mi z počátku líbil, neměla jsem problém se do děje začíst. Ke konci už to ale bylo i na mě dost drsný a konec tedy podle mě nic moc. Hlavně že se autor vyřádill v popisování brutality, možná to mnoha lidem sedne, já nejsem tak odolná, i když bych měla být z toho všeho, co se kolem nás dnes a denně děje. Jinak bych akorát vytkla poměrně drobné písmo.

z přebalu -
Šestnáctiletý Robert přijde domů pozdě, jako obvykle se pohádá s otcem a zavře se v pokoji. Pak beze stopy zmizí stejně jako před několika týdny jeho matka.

Inspektorka Monica Kennedyová zatím vyšetřuje případ těla, které bylo nalezeno na severozápadním pobřeží Skotské vysočiny. Intuice jí napovídá, že jednou smrtí tento případ rozhodně neskončí.

Sociální pracovník Michael Bach si zase dělá starosti o svého mladého klienta Nichola Morgana. Už sedm dní ho nikdo neviděl a Michaelovi od něj přišla podivná esemeska.

Monica se snaží chytit vraha, který číhá ve tmě, a Michael pokračuje v zoufalém pátrání po Nicholovi. Doufá, že ho najde dřív, než děsivý vrah znovu udeří

Žádné komentáře:

Okomentovat