úterý 2. listopadu 2021

les

Máme za sebou deštivou noc, deštivé časné ráno a mám z toho obrovskou radost. Za cca 12 hodin napršelo krásných 21 mm, což je přesně o 2 mm víc, než za celý říjen. Mám pěkně zalitou zahrádku a v nádržích se zachytily asi 3 kubíky dešťovky. Část jsem ještě dopoledne roznesla hlavně ke stromům, protože ty strádaly nejvíc. 

V pátek jsme byli s manželem na skok v lese, jen tady kousek od nás a bylo to moc smutné. Ani jsem nefotila, škoda blogového místa na takové depresivní fotky.  Nikdo se ani nenamáhá ten náš les pročistit, prořezat uschlé stromy, odklidit stromy přelámané, které popadaly a některé visí na stromech vedlejších. Podle mne hrozí, že padající stromy mohou zranit např. houbaře, tedy kdyby tam nějaké houby rostly. Po minulých volbách u nás vyhráli Piráti a podle toho taky všude vypadá. 👎


Na snímku je les ze sobotního výletu a bylo to tedy jak se říká nebe a dudy. Stromy vypadaly zdravěji, les byl zdá se ošetřovaný. Jen mě mrzelo tolik pořezaných zdravých buků, smrků a borovic. 

Žádné komentáře:

Okomentovat