pondělí 25. října 2021

příjemné pondělí

 Práce je pořád dost, ale každý den si můžu odškrtnout něco splněného, hotového. Dneska jsme rozebrali venkovní stůl a těžkou litinovou lavičku. Nábytek už je uložený ve sklepě. Den byl velice příjemný, prosluněný, ani větrno nebylo, jen ten déšť chybí, asi bych ten slunečný den vyměnila za pár milimetrů srážek.

Listopadky ještě drží, a překvapily mě krásné, růžové květy, kde se v tom oranžovém trsu vzaly je mi záhadou, protože tuhle chryzantému mám už několik let. Na dnešek bylo všechno pokryté jinovatkou, snad mi květiny ještě vydrží, byla by škoda, když má být ještě hezky. 


 Začala jsem krmit ptáčky, zítra musím doplnit slunečnici. Ptáčci jsou při chuti, viděla jsem sýkory koňadry a brhlíky lesní, ale fotky asi nebudou. Vždycky jsem ptáčky fotila přes okno, ale loni jsme si nechali vyměnit skla u oken, měli jsme zastaralá, obyčejná, teď je mezi skly jakýsi plyn a fotit přes ně nejde, Nestěžuju si, brání proti hluku, horku a v zimě se nám tak nepotí skla. 

Pokoušela jsem se fotit, ale když jsem několikrát vyšla s foťákem ven, vždycky mi frnkli. Divný, že? 😉

Byli jsme dopoledne na procházce a já si přinesla tenhle zajímavý kamínek, vidím v těch bílých čarách hlavu koníka, nebo oslíka a mám z něj obrovskou radost.  


Žádné komentáře:

Okomentovat