úterý 21. září 2021

SVÍČKA ZA MRTVÉHO

 Tak jsem přelouskala další detektivku Ann Grangerové,  ale teď si už opravdu dám od této autorky pohov.  Tentokrát už jsem byla jako na trní, když autorka mnohokrát zmiňovala jídla  z jehněčího masa, nákup jehněčích kotlet, já vím, že jsem v tomhle nenormální, ale na druhou stranu při každé zmínce si připomenu, jaká jsou jehňátka krásná a roztomilá, a jak drasticky je naši tzv. farmáři usmrcují, někteří dokonce až brutálně.

A co se týče děje, nevím, neumím to tady posoudit, ale přijde mi, že jiné knížky nečtu tak dlouho, neuspávají mě, jako detektivky od Ann Grangerové. I když manžel půjčil další její dvě, novější detektivky, tentokrát  už s jinými vyšetřovateli, tak já si raději přečtu něco jiného, dost bylo jehňátek a řezníků..

z přebalu -
V neobvykle chladný letní den dojde na starém bamfordském hřbitově k hrůznému nálezu. V hrobě rodiny Greshamových, kam má být uložen další její člen, se najdou lidské ostatky, u nichž je zřejmé, že tam nebyly uloženy při oficiálním pohřbu. Při vyšetřování vyjde najevo, že jde o pohřešovanou dívku Kimberlay Oatesovou, která se záhadně ztratila před dvanácti lety. Kvůli případu musí inspektor Markby zrušit naplánovanou dovolenou s Meredith Mitchellovou, a ta má tak mnohem víc času na sousedské klábosení... a na slavnostní večeři s místním poslancem, při níž vyjde najevo, že byl s mrtvou dívkou ve spojení.

Žádné komentáře:

Okomentovat