čtvrtek 2. září 2021

poupátko a krásný sen

 Současný ráz počasí se mi líbí, dům se pomaličku prohřívá. V posledních dnech ty chladné noci a studená rána způsobily, že doma bylo jen 18°C. Někteří sousedé už topí, nebo možná spalují odpadky, já nevím, ale na to topení by měl být ještě čas. 

Teploučko se líbí nejspíš i růžím, tohle krásné poupátko se dopoledne začalo otvírat a odpoledne už bylo rozvinuté do pěkné růže. 

No a já se po obědě pustila do pečení švestkového koláče, a když byl upečený, rozplácla jsem se venku na dece a půl hodiny jsem chytala bronz. 

Kdyby trochu třeba v noci zapršelo, byla bych šťastná jako blecha, ale to je jen moje zbožné přání. 

Radost mi udělal krásný sen, těsně před probuzením se mi zdálo o naší dávno zemřelé fenečce Ťapince. Byl to tak živý sen a já si v něm uvědomila, že už tady přece není a tak jsem se ptala v tom snu manžela, jestli Ťapinku taky vidí a on odpověděl, že ano, že jí vidí. V závěru snu jsem si Ťapinku ještě i pochovala na klíně. 

Žádné komentáře:

Okomentovat