neděle 5. září 2021

NEKLIDNÉ ZLO

 Vím, že jsem už další díly nechtěla číst, přesto mi to nedalo. Doma mám půjčený ještě jeden a to Svíčka za mrtvého. Ten si ale nechám na jindy, abych se Ann Grangerovou nepředávkovala. Připadá mi, jako bych četla novodobější a méně povedené díly se slečnu Marplovou, ale knihy od Agathy Christie mě rozhodně braly víc.

z přebalu-
Nový případ Alana Markbyho a Meredith Mitchellové Když jsou ve stoveyském lese v srdci Cotswoldsu nalezeny lidské kosti, detektivu superintendantovi Markbymu přeběhne mráz po zádech. Před dvaadvaceti lety totiž krátce po svém nástupu k policii pátral po brutálním sériovém násilníkovi, který přepadal zdejší ženy. Po pátém znásilnění s tím útočník přestal a poté už o něm nikdo neslyšel. Teď se ovšem může objevit nová stopa. Vzápětí je v kostele zavražděna jedna z místních obyvatelek… Mohou spolu oba případy souviset?

Žádné komentáře:

Okomentovat