sobota 11. září 2021

blbost některých lidí nezná mezí

 I když mě Vojtěch Filip zklamal, přece jen ho úplně nezatracuji.  Nechce se mi věřit, že ten velký úplatek přijal, ale nikde jsem nečetla, že by se nějak bránil tomuto nařčení. Měl by se očistit, protože takto může komunisty poškodit. 

Dnes jsem na Novinkách četla, že by chtěl i po volbách podporovat hnutí ANO, pořád by to bylo lepší, než kdyby nám tady vládly ty slepence. 

Co mě ale dostalo, jsou komentáře pod článkem, v němž Vojtěch Filip mimo jiné říká, že by komunisté chtěli, aby byl důchod 12 000 pro všechny. Já tomu rozumím tak, že těmi dvanácti tisíci myslí ty nejnižší důchody. Kdosi tam však napsal, že komunisté chtějí, aby byly sjednoceny všechny důchody jen na těch 12 000 korun, což je podle mne naprostý nesmysl! 

No a pak se zvedla vlna nenávistných komentářů proti KSČM, proti všem komunistům, proti starým lidem a pod. Z toho jde fakt strach. Objevily se komentáře, že nebýt komunistů, byli bychom dnes mezi nejbohatšími státy, nebo že komunisté nikdy nepřinesli nic dobrého, jen bídu a zmar. 

Přitom pravý opak je pravdou, novodobé polistopadové vlády se pod to, jak to s naší zemí teď vypadá podepsaly a dodnes těží z toho, co se u nás v minulém režimu po válce vybudovalo. Píšu novodobé polistopadové vlády, protože KSČM zatím nikdy ve vládě nebyla, pouze podporovala ANO a tudíž se na rozkradení a vytunelování naší země  po listopadu 1989 nepodílela.

Krásenka pro odlehčení a pro lepší náladu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat