sobota 3. července 2021

migranta do každé rodiny

Není žádným tajemstvím, že k nám piráti chtějí vpustit migranty. Jen blázen by věřil Bartošovi, že změnil na migraci názor o  že to, jak se vyjadřoval před pár lety bylo jen z mladické nerozvážnosti. Kdo nám zaručí, že ihned po volbách opět nezmění názor? 

No a včera jsem četla co si o tom myslí Václav Klaus senior, podle něho jsou tady prý 50' léta. Poškozuje tím svým přirovnáním pirátů ke komunistům úmyslně stranu KSČM. Musím se komunistů zastat, i když je volit nebudu, ale mám ráda ve všem pořádek.  Proto se divím, jak takovou hloupost vůbec může Václav Klaus vyslovit. Nechápu proč se dere opět do politiky, a proč je mu dáván takový mediální prostor. Doufá snad, že na to, co prováděl po revoluci už lidé dávno zapomněli, nebo že pamětníci už vymřeli, a že mu tudíž na vějičku sednou lidé mladší, kteří o jeho porevolučních slibech nic nevědí?

Já jsem padesátá léta zažila, a opravdu se v té době přidělovali do některých domků, či bytů kde byly volné místnosti lidé, kteří neměli kde bydlet. Jenže pan Klaus zapomněl dodat, že to přidělování bylo po válce a to je podstatný rozdíl! I k mému dědovi přidělil MNV mladou rodinu s malými dětmi, ale to se přece nenechá srovnávat! Něco jiného je, když ke mně do domku nastěhují slušné, pracovité české spoluobčany a něco úplně jiného asi bude, když nám pirátská strana přidělí do domů a bytů africké migranty!!

Každý člověk se musel sakra otáčet, aby si mohl postavit, nebo koupit dům, pořídit si byt, a na stará kolena by měl sdílet domácnost s utečenci?


Žádné komentáře:

Okomentovat