středa 23. června 2021

výstižný citát o politicích

 Citát který dnes vkládám jsem vyčetla z nějaké už loni přečtené knihy. Opsala jsem si ho bohužel bez názvu knihy a pak zapomněla do článku ke konkrétní knize vložit. Dnes jsem si dělala pořádek na ploše a ten citát mě úplně praštil do očí. K němu přikládám citát Karla Kryla, on věděl dřív, než my všichni kam to u nás povede.


Sice je ten Krylův citát staršího data, ale sedí zdá se i v současnosti. Zajímalo by mě, co by Karel Kryl říkal tomu, jak si ho někteří berou zvláště před volbami s odpuštěním do "huby"

Tento citát, který vkládám pod Krylovu podobenku sedí na mnoho dnešních politiků, dokonce i na jednoho z těch čelních, ale nechci jmenovat...

"Psychopat je zvláštní druh sociopata. Takový, z jakých bývají skvělí politici. Nechá vás věřit, že vás miluje, dokud se mu nepostavíte do cesty.  A když udělá něco, co vás zničí, přesvědčí vás, že to byla vaše vina.

Poslední rok trávím hodně času snahou pochopit právě tenhle typ mysli. Existují dokonce geny, které mají korelaci s charismatem. Někteří z těch lidí tím přehnaně vynahrazují nedostatek vnitřní empatie. Dokážou ve vás vyvolat pocit, že jim na vás záleží víc, než komukoli jinému, ačkoli doopravdy pro ně nejste nic.
"

Žádné komentáře:

Okomentovat