pondělí 17. května 2021

tři deštivé dny

 Květen se nám překulil do druhé poloviny, a my pořád ještě topíme. Ty tři deštivé dny probudily spící přírodu. Na šeřících už mám poupata, ale ještě jsem je zatím nefotila. Počkám si až na květy.

Radost mi udělala kamélie. Zapomněla jsem jí v zimě před avizovanými vysokými mrazy obalit netkanou textilií a ona šikulka přežila -15°C. 

Letos se ukázali už i hlemýždi, jeden se mi dokonce zabydlel v květináči s kalokvětem, a vypadá to, že mi tam nakladl vajíčka.


Ještě předevčírem byla okolní pole zelená, už se to ale mění, začíná kvést řepka olejná a vypadá to, že letos u nás nebude žádné obilí. V mracích jsem viděla sluníčko, jako blýskání na lepší časy a tak jsem si ho vyfotila.

Jinak jsme si hned ráno objednali novou nádobu na dešťovku, je to sice drahá záležitost, ale už si zahradu bez dešťovky neumím představit.

Žádné komentáře:

Okomentovat