středa 5. května 2021

hlásí se větrná hůrka

 Včera u nás řádil opravdu silný vítr, když to trvalo už několik hodin, měla jsem čím dál silnější pocit, že snad už brzy zešílím. Zvláštní je, že i dneska to vychází se silným větrem na hodinu přesně! Varování od 12ti hodin a je to tu zase. Zřejmě jsem ke všemu ještě i paranoidní, neumím si vysvětlit, že tak najednou dokážou meteorologové předpovědět vítr pomalu na minutu přesně, když ještě nedávno neuměli pomalu předpovědět, jak bude zítra. U větru to vědí několik dní dopředu.

Začínají kvést tulipány, vykvetla i první japonská azalka, ostošest kvetou petrklíče i barvínek, také škornice se do toho dala a já jsem díky tomu větru jako paralyzovaná. 


Udělala jsem tyhle dva snímky a šup domů, muž se ptal, jestli půjdeme na procházku a to jsem taky odmítla. 😕

Žádné komentáře:

Okomentovat