pátek 30. dubna 2021

procházka

 Nevím sice, jak je to možné, ale stále se mi nedaří zhubnout. Snažím se, cvičím, šlapu poctivě na rotopedu min. 11 km, ale na druhou stranu jím asi víc, než bych měla. Včera mi váha opět ukázala 72kg. Nejsem sama, kdo na sebe nabalil přebytečná covidová kila.

No a protože včera jsem se na procházku nedostala,  nechtělo se mi jít samotné, když manželovi nebylo dobře a dneska pro změnu sekal muž trávu. Vím, že po sekání by na procházku nešel, to by prostě  nepřicházelo v úvahu, tak jsem se po obědě vypravila sama.

Moc se mi líbí tahle bříza, za plotem je pěkná zahrada. Majitelé tam sice nebydlí, ale snaží se ze všech sil, aby jejich  zahrádka vypadala dobře.

Našlapala jsem sice jen 3 km, ale je to lepší, než sedět doma a užírat se tím, jaká jsem chudinka, že nemám s kým jít.

Žádné komentáře:

Okomentovat