pátek 12. března 2021

větrná procházka

 Že bude foukat vítr, to jsem věděla, a taky jsem se patřičně bála a bojím se dál, protože na zítřek už hlásí meteorologové výstrahu před silným větrem. Po obědě to ještě tak nevypadalo, sice vítr pěkně svištěl v korunách stromů, ale když jsme vycházeli na procházku, tak se to fučení trošku. 

Tady je vidět, že chvíli byl dokonce klid, i jehnědy jsem mohla vyfotit. Krásně kvetou, ale včeličky jsem neviděla.

O kousek dál jsem se strachovala, že se přelomí vysoká vrba. V zimě ztratila díky silným nárazům větru několik větví a bylo nutné je odstranit.

V noci trošku sprchlo, za dva dny to hodilo dohromady 3 mm. Ráno jsem nachytanou dešťovku roznesla ke stromům, na každý vyšlo cca 5 litrů. Je to málo, ale lepší něco, než nic a stejně jsem měla a mám strach, aby se stromy vlivem větru nějak nevyviklaly, protože nové kořeny hledají vláhu na povrchu, když spodní voda chybí.

Žádné komentáře:

Okomentovat