pátek 5. března 2021

se sluníčkem

 Konečně jsme se dočkali sluníčka. Sníh zmizel, jako mávnutím proutku, zato máme na střechách i na větvích stromů námrazu. Ráno bylo u nás -5°C.

Pořád vypadá hezky moje vánoční hvězda, ale bude pomalu načase jí razantně ostříhat, aby se příliš nevysilovala tvorbou semínek a pravděpodobně jí i přesadím.


Na okenním parapetu se mi tím pádem udělá místo, protože ty vánoční hvězdy mám tři a jsou už pěkně košaté. Vysadila jsem si semínka z citronu a mandarinky, mají se docela k světu, tak mám co pozorovat.

Včera jsme měli k obědu smažený celer, k tomu domácí hranolky a ve čtvrtek byla žampionová omeleta.


Začínám vařit víc vegetariánských jídel, ale muž si na bezmasá jídla teprve zvyká. Možná se k tomu úplnému vegetariánství jednou dopracujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat