úterý 2. března 2021

procitnutí?

  Mně to připadá, jako když pan premiér a s ním nynější ministr Blatný, ale i bývalí ministři zdravotnictví včetně pana Prymuly spali.  Vymýšleli jen další a další nouzové stavy a nařizovali nám, jaké máme nosit roušky a respirátory. Pro boj s covid -19 nedělali ale lautr nic. Okolní státy mají vakcín dost, jen u nás to očkování stále jaksi vázne. Babiš věčně jen vykřikuje, že musíme testovať, jako kdyby ty testy snad léčily, či co.

Sledovala jsem sněmovní plácání prázdné slámy před schválením nynějšího nouzového stavu, a byl to docela děs, běs, co se tam člověk dověděl. Samé žvanění, jako přes kopírák a skutek jak se říká utek. Připadalo mi to jen jako plané osočování, ze kterého si stejně ani jedna politická strana nic nedělá, protože všichni žvaněj jen za účelem sbírání politických bodů před vobami.

Život do toho pindání vnesl až pan poslanec Lubomír Volný. Nechci aby to vyznělo, že mu nějak fandím, mám jiného favorita, ale jen on dokázal asi svým hřímáním poslance a ministry vzbudit, když neustále a opakovaně řval, že budou mít všichni na rukou krev. Mluvil i o levných a dostupných lécích, které už používají okolní státy, ale naše vláda podle Volného raději zaplatí 25 000 korun za americký Remdesivir, než 150 korun za účinný Ivermektin.

Dneska nestačím zírat, nejenže se na novinkách píše o tom, že brněnská nemocnice dostala 20 000 dávek Ivermektinu, ale..., praštil mě do očí i článek Česko bude opět usilovat o vlastní vakcínu. To mi přijde až komické, protože napřed našim vědcům zakáží dodělat již rozpracovanou českou vakcínu s tím, že jsou dostupné jiné, zahraniční vakcíny a teď najednou začnou o českou vakcínu usilovat? Měla by být funkční i pro různé mutace, což by bylo výborné.

Premiér se plácá přes prsa a my jako máme děkovat jemu a ministerstvu zdravotnictví? Máme jim děkovat, že to nechali dojít tak daleko, že jsme údajně, co se týče kovidu nejhorší na světě? Máme jim děkovat, že už jsme zase na měsíc zavřeni doma. Co dělali doteď?  Já bych věděla, ale ono se dneska nesmí tak úplně psát o všem, co si člověk myslí.


P.S. No a ze Saska k nám doputovalo patnáct tisíc dávek vakcíny AstraZeneca, nejspíš o ně v Německu není až tak velký zájem...

Žádné komentáře:

Okomentovat