neděle 10. ledna 2021

vánoční kila

 Za letošní vánoce jsem přibrala zrovna tolik, co za vánoce předešlé a před-předešlé, to znamená cca 4 kg. Nechápu to, vždyť jsem se zase tak moc nepřejídala, ani vánočku jsem nakonec nepekla. 

Možná se tak stalo i díky stresu, protože já jak mám nervy, tak pořád něco strkám do pusy. Navíc při té mojí viróze mi chutnalo a neztratil se ani čich. Teď se cítím mnohem líp, bohužel  přetrvává šílená únava a tak abych se vůbec dokopala k procházce, musím vyrazit už dopoledne, protože po obědě jsem totálně vyřízená.

Při cestě do města jsem si vyfotila pejska, kamarádil s naší Fany, a možná mě poznal. Při zpáteční cestě jsem si vyfotila slepičky. Daly by si něco do zobáčku, ale já nic neměla, tak se ke mně otočily zády.. 

Ráno mi váha ukázala šílených 73kg, jen to fiklo. Snad už to byla kulminace a od teď zase váha začne klesat. Kéž by se hublo tak snadno, jako když se nabírá. 😘

Žádné komentáře:

Okomentovat