pondělí 11. ledna 2021

konečně se sluníčkem

 Dnešní den se opravdu vydařil. Už od dopoledne děti sáňkovaly u nás za plotem, bylo krásné je poslouchat. Někteří dospělí vyjížděli na běžkách a my jsme se hned po obědě vypravili na procházku. Dopoledne to nešlo, protože manžel jel na kole do supemarketu a pak si potřeboval odpočinout.

Z fotek je vidět, jak bylo krásně, a já si vyrazila dneska bez trekingových holí. Před časem jsem berle vyměnila za hole a dnes, protože dost mrzne jsem je nechala doma. Zebou mě ruce i v rukavicích, asi by to chtělo nové, teplejší.Hlavní je, že jsem to zvládla, i když cestou zpátky už jsem cítila bolest.

No a když jsem se před chvílí  podívala na stránky s počasím, hned na mě vyskočily rovnou dvě varování. První před sněhem a náledím, a to druhé bohužel před silným větrem a já mám ze silného větru až panický strach. 👎

Žádné komentáře:

Okomentovat