neděle 24. ledna 2021

dnešní sněhová nadílka

 Od rána drobně sněžilo, tak, jak jsme u nás už po několik let zvyklí. Zhruba od 11hodin to ale přišlo, padaly tak velké vločky a sněžilo tak hustě, že jsme měli během půl hodiny sněhovou peřinu.

Sněžilo dál a stále ještě sněží, ale už jsou to opět jen droboučké vločky.

Došly nám nějaké potraviny, a tak jsme se po obědě vydali s manželem do supermarketu. Chtěla jsem hlavně ovoce,  máslo a sůl, na posyp chodníku.

Jenže naleštěný, na pohled by se skoro dalo říct výstavní jablka odněkud z Tramtárie páchly tak divně, po plísni a zároveň po nějaké chemikálii, a tak jsem je  zase vrátila do regálu. Vedle jablek ležící hrušky taky z dovozu vypadaly tuze nevábně. Nakonec jsem vzala  sáček mandarinek  a kilo banánů. Jenže po chvíli jsem zjistila, že v sáčku s mandarinkami jsou dvě už plesnivé a tak putovaly milé mandarinky taky znovu na regál. Zůstaly mi jen jedovatě zelené, nezralé banány, ale ty snad dojdou. 

Hlavně že někteří politici a přitakávači EU šílí, že u nás nebudou pomeranče, mandarinky a další tropické ovoce, když byl Okamurovi přijat Poslaneckou sněmovnou  návrh zákona o potravinách. 👍

Žádné komentáře:

Okomentovat