pondělí 18. ledna 2021

covid dělá krásná těla

 Ráno sice trošku sněžilo, za chvíli se však vyjasnilo a tak jsme se vydali na procházku do městečka. Odpoledne bývá náměstí vylidněné, ale dneska dopoledne jsem potkala pár známých. No a vzájemně jsme se nemohli skoro poznat. Já si před třemi týdny ošmikala zastřihávačem vlasy skoro dohola. Dnes už mám takového krátkého ježka. Když je ještě nasazená rouška, tak to člověka fakt dost změní. 

Co mě ale dostalo bylo, že hodně lidí, které znám má od podzimu  covidovou nadváhu. Úplně mě šokovaly u žen ty narostlé zadky a stehna,  u mužů zase břicha a laloky pod bradou. Nejspíš to bude tím, že lidé mají omezený pohyb, znají jen cestu do obchodu pro jídlo a pak to takhle dopadá...

Stavěli jsme se ještě v supermarketu, muž si zapomněl koupit za body a doplatek vocílku na broušení nožů a pak už honem do teplíčka.

Před dveřmi na nás čekali Sára a Kuba, Oskárek, ten nejstarší zůstal v teple.  Na snímku je Sára, bydlí u nás snad natrvalo teprve dva dny, chodila k nám každý den na návštěvu, a s příchodem mrazů zůstává i přes noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat