čtvrtek 10. prosince 2020

mlhavé dny

 Poslední dny nějak proplouvají jeden za druhým, aniž by se u nás  stalo něco, o čem bych mohla napsat. Většinou máme lezavo a mlhu, tak ani na procházkách nefotím. Když jdu do městečka, mám při sobě foťák, ale fotky vypadají po stažení ponuré, že se ani nepokusím s nimi pracovat a rovnou je pošlu do koše. 

Dneska jsem si pročistila složky a našla jsem ještě dvě starší fotky ze sadu, tak jsem je zmenšila, snad nevadí, že jsou z poloviny listopadu.To ještě tu a tam kvetly chrpy.

V den, kdy jsem fotila bylo nebe bez jediného mráčku.Před nedostavěným zahradním domkem krásně zářily červené šípky.

No a jinak mám upečené čtyři druhy vánočního cukroví, a ani to jsem nevyfotila, s bleskem to není ono.  Dnes jsme byli nakoupit a shodli jsme se, že ještě udělám vosí hnízda, a tak jsme vše potřebné sehnali, ale vosí hnízda udělám až za pár dnů, mohlo by se totiž stát, že by do svátků nevydržely.

Žádné komentáře:

Okomentovat