pátek 27. listopadu 2020

pět tibeťanů

 Docela dlouho jsem se neviděla s dcerou a její rodinou. Když mi v úterý zavolala, a já se zeptala, co je u nich nového, tak jsem se dozvěděla, že u nich proběhlo gruntování. 

Trochu jsem se podivila, protože vím, jak jí zlobí páteř a dozvěděla jsem se, že za přívalem energie stojí pět tibeťanů, cvičí na doporučení rehab. pracovnice. No a já se musím hned vopičit, to je o mně známá věc a tak jsem si vzpomněla, jak jsem si kdysi tu útlou brožovanou knížečku koupila. Někde jsem tehdy zaslechla, nebo četla, že tibeťany cvičí Jana Hlaváčová a protože mám Janu Hlaváčovou moc ráda, tak jsem se tehdy začala taky vopičit. Dlužno poznamenat, že mi to vopičení tehdy moc dlouho nevydrželo. Knížka skončila v knihovně. 

Teď knížka není zapotřebí, na internetu se najde plno videí, jak správně postupovat, jak správně při cvičení dýchat. Tak jsem v úterý začala, zatím necvičím tu jednadvacítku, jsem na polovině a i to je pro mne docela záhul, ale chtěla bych tentokrát vydržet. 

Žádné komentáře:

Okomentovat