úterý 10. listopadu 2020

opět mlha

 Další, už ani nevím kolikátý den, kdy nám vládne mlha. Sprchlo maličko prvního listopadu, od té doby ani kapka. Lépe je na tom myslím Morava jak se slunečním svitem, tak se závlahou. 

Na komíně seděl ráno párek hrdliček a ačkoliv se to zdá neuvěřitelné, pokoušeli se pářit. Možná jak bylo před tou mlhou pár dnů teplejších, tak se jim to páření nějak nastartovalo...

  Minulý týden jsem fotila plastové krmítko se sýkorou babkou a na snímku je vidět, jak mi usychá stříbrný smrk. Jehličí je jen na koncích větví, snad se chudák ještě vzpamatuje

Musím říct, že letos jsem se opravdu snažila stromům přidávat dešťovku pokaždé když zapršelo. Dodávala jsem do zahrady i vodu z kuchyně, pokud nebyla např. po mytí nádobí, nebo slaná, či mastná. Po opláchnutí brambor, rýže, nebo po oplachování ovoce, či rukou, všechno šlo na zahradu, spíš tedy na skomírající trávník, a když dlouho nezapršelo, dopřála jsem stromům i mirnou zálivku pitnou vodou, bohužel, když chybí spodní voda, ke kořenům se mírná  zálivka nedostane...


Žádné komentáře:

Okomentovat