neděle 8. listopadu 2020

hluboká kovidová deprese

 Dneska se u mne projevuje hluboká deprese, mám pořád takový stísněný pocit, cítím se jakoby utažená, hůř se mi tím pádem i dýchá, hůř spím, přitom doma je zdá se všechno v pořádku. Problémem bude nejspíš to onemocnění, o kterém každý den vznikají spousty článků. Snažím se s tím po psychické stránce nějak vyrovnat, jenomže se lehce řekne, abych nečetla noviny, abych se nedívala na ty šílené statistiky na internetu na deprimující pořady v televizi. Pusu mám plnou aft, to mívám z přílišného stresu, anebo když mi poklesne imunita. Známá mi dnes psala, že zemřela její dobrá známá, moc milá paní, která k nějakému onemocnění zřejmě dostala koronavirus a šlo to s ní moc rychle, bylo jí jen 41 let, takže nebyla ani stará, a nebyla ani obézní.

Dobře mi nedělalo ani sledování amerických prezidentských voleb.  Nevím proč jsem se dívala a četla články o tom, jak volby pokračují, vlastně vím, ale nevím, jestli o tom jde na webu psát. Chtěla jsem jen říct, že najednou, jak se zdá  nevadí u amerického prezidenta věk, nevadí ani američanům, ani lidem z evropských států. U našeho prezidenta  lidem jeho věk vadil a stále vadí, přitom Miloš Zeman má jen bolavé nohy, hlavu má v naprostém pořádku. Joe Biden si prý plete i rodinné příslušníky. „Toto je můj syn Beau,“ řekl Biden a ukázal svou vnučku. Beau zemřel v roce 2015, zdroj server  Echo24.cz a existuje video, na kterém Biden říká..., raději, nebo pro jistotu  to nebudu psát, jistě si může ruzná videa co kdy a kde Biden řekl každý, koho to zajímá  na You Tube  vyhledat.   No, ale jestli se Josephu Robinette Bidenovi podaří vypnout koronavirus, jak sliboval a slibuje, tak to bude tedy něco! 😃

 Takhle krásné modré nebe se sluníčkem bylo ještě uprostřed týdne, ale protože se zdálo, že venku růžička nerozkvete, že potřebuje ještě víc tepla, tak jsem jí ušmikla a dala doma do vázičky. Druhý den byla plně rozvinutá.

Fotka ze včerejška, přesto jsme vyrazili na delší procházku, oba potřebujeme více pohybu, venku se navíc pročistí  hlava. I dneska je mlha jako rozlité mléko, na procházku si vezmu teplejší bundu, a přidám i rukavice, když jsem včera držela trkingové hůlky, pěkně mě zábly ruce...


Žádné komentáře:

Okomentovat