středa 18. listopadu 2020

DRUHÁ ŠANCE NEBUDE

 Včera večer jsem v posteli dočítala od Harlana Cobena další knihu, ještě jednoho Cobena mám ve čtečce a myslím, že budu mít přečtené od tohoto autora vše. O jeho předchozích detektivkách jsem psala v minulém blogu a už se k nim tady nebudu vyjadřovat.

Druhá šance nebude mi přišla opět  napínavá, jak jinak, na druhou stranu v ní zase bylo mnoho násilí, ale už si začínám pomalu zvykat. Konec nakonec opět tak trochu jako z Červené knihovny, ale nebyl pro mne tak překvapivý, asi bych se v reálu zachovala stejně, jako Mark Seidman.

Známy plastický chirurg Marc Seidman patří k lidem, kteří začnou vnímat reálný svět okolo sebe, až když jim osud uštedří nelítostný úder. Nečekaná tragedie, která mu rozvráti osobní a rodinné zázemí, mu otevře  oči a znovu přeceňuje životní hodnoty. Vedený pevným odhodlaním najít po smrti psychicky labilní manželky aspoň nezvěstnou dceru, je rozhodnutý za každou cenu dosáhnout svého cíle. I když  stopa dávno vychladla a podezření padá i na něho, za pomoci přátel a bývalé agentky FBI (jeho dřívější lásky) se rozhodne pátrat na vlastní pěst a rozehrává tak velmi nebezpečnou hru.

Žádné komentáře:

Okomentovat