pondělí 5. října 2020

cyklovýlet

 Poslední teplé dny jsme si užívali, jak jen to šlo. Měla jsem v plánu umýt všechna okna, ale k tomu nedošlo. 😏

Ona práce neuteče, nemá nožičky, říkávala moje babička. Měla pravdu, jako ostatně v mnoha jiných věcech, on to za mě stejně nikdo neudělá.

Mám radost, že jsme s manželem vykopali dva suché pařezy, které strašily na zahradě už pár let. Kupodivu to šlo celkem hladce, ten menší šel prakticky sám, muž se do něj opřel nohou, ozvalo se zapraskání a byl venku. U druhého, většího jsme museli okolí krumpáčem okopat, obnažit kořeny, dva přeseknout a pak jsem se do asi metr vysokého pařezu opřela, trošku jsem s ním zacloumala a byl taky venku razdva.

Zkusila jsem na uvolněné místo zasadit malinoostružiny, které chudinky už dvakrát změnily působiště. Skomíraly, protože měly asi málo sluníčka, teď budou mít sluníčka ažaž, tak jsem zvědavá, jestli se konečně dočkám po letech nějakých plodů.

Jo a drobounce nám poprchává, z toho mám taky velkou radost. 

Žádné komentáře:

Okomentovat