pátek 24. února 2023

spolek Nespokojení

 Bývalý premiér Jiří Paroubek zakládá spolek Nespokojení, a to je moc dobře. Paroubek je chytrý člověk, a čestný člověk, vzpomínám na něj, když byl ve vládě jev dobrém. První jejich demonstrace s názvem Nespokojení občané proti vládě 28.2.2023 Malostranské náměstí od 16:00

Vyvede z ČSSD jen ty dobré lidi, zároveň spojí i menší, levicové strany a to je myslím potřeba. Jiří Paroubek se nebude bránit spolupráci třeba i s komunisty. Konečně se začíná cosi rýsovat, i pan Josef Skála nedávno naznačil, že na něčem společně s jinými lidmi a stranami pracují a brzy se dozvíme víc. 

Nelíbí se mi Rajchlova strana PRO, údajně plná odborníků, a nelíbí se mi po pravdě ani Rajchl s tím jeho "já vždycky říkám" a jak do toho šel, protože chce České republice pomoct. Docela to vypadá, jako že se třese, až bude premiér.  Nelíbí se mi, že by se nespojil s komunisty, i když se KSČM už mnohokrát omluvila, i když současní lidé, jako třeba K. Konečná s bývalou KSČ neměli nikdy nic společného. Už teď je vidět, že PRO bude něco podobného, jako je ANO. Tím ale nechci říct, že nesouhlasím s tou jejich avizovanou demonstrací. Nedokážu však pochopit, že lidé hned jásají, pro mne není Rajch úplně férový člověk, když udělal ten podraz na pana Jaroslava Baštu před prezidentskými volbami. Na vlastní oči jsem viděla, a na vlastní uši jsem slyšela, kterak vyzval občany, ať k volbám nechodí, ať si užijí víkend, a teď říká, že sám  Babiše volil, stejně jako Babiš, je proti vystoupení z EU a NATO i Rajchl a to mi stačí k tomu, abych stranu PRO nevolila. 

Žádné komentáře:

Okomentovat